En kjappis with a twist

Jeg kjørte hjem til fruen i går for å plukke henne opp å ha en rolig dag ute med handling og mat (viktig å komme seg utav huset for å beholde gnisten). Jeg parkerte bilen utenfor å gikk inn i huset å heiv av meg på bena.

Synet som møtte meg da jeg kom inn i var fruen som satt klar i 3 setern me spredte bein å trusa såvidt hengene igjen på den ene foten, me den ene honda ned på klitten å andre plassert fint på låret. Jeg ble stående i noen sekunder for å ta inn og nyte synet av henne. Det tok ikke lange tiden før jeg var klar, og da jeg plasserte fingeren mellom lårene hennes rant fittesaften hennes nedover hånden min. Hun var klar. Jeg lekte meg med fingrene mine og bet henne forsiktig rundt om i halsen. Da tungene våre møttes var det som om to verdener kolliderte. Hun strakk armen ut for å åpne smekken, fiklet litt før hun dro ned buksen min og tok et godt tak rundt kuken min.

Hun bevegde honden rolig men likevel med en innlevelse som sa at hun bare ville ha den inni seg, det var ikke vanskelig å se det i øynene som glinset av sult. Jeg reiste meg opp, løftet på den og bad henne om å gjøre den våt. Hun gapte raskt og lydig over den mens hun småsugde på penishodet, snart skulle kåtheten ta overhånd på henne og idet hun brøtle ut “ta meg”, gikk jeg rolig ned på kne, tok et hardt tak i den sprettne rumpa hennes og lot penisen min bryte inn i henne, sakte og pirrende. Jeg varmet henne godt opp med intime bevegelser før jeg tok et godt tak i bena hennes og dro toppen hennes nedover den veltrente kroppen å kjørte henne så hardt at skinnet i sofaen snudde seg. Synet av fittesaften hennes som rant nedover kuken min ved hvert støt fikk meg skikkelig i gang og jeg kjørte henne så hardt og raskt at jeg endelig kom inn i hennes riktige rytme, den rytmen som pumper kroppen hennes opp og jeg kunne nå kjenne at det orgasmen kom krypende.

Den pulserende følelsen traff hele kroppen hennes der vi begge lå med ett blikk på hverandre som sa mer enn tusen ord. Den rådeilige følelsen av at hun maserer hele lemmet mitt i det orgasmen treffer henne gjør at jeg heller aldri er langt unna. Den beste følelsen jeg vet om er den nytelsen jeg kan gi til den jeg elsker.

Bilde

– Mr.Big

Leave a Reply

